Heeft jouw bedrijf de SDG’s al ingebed? Aandacht voor duurzaamheid zit bij Nederlanders in de lift. Dit maakt consumenten en werknemers kritischer. Bedrijven zijn genoodzaakt om duurzaam (betekenisvol) te ondernemen, omdat ze daarmee verbonden zijn met klanten, medewerkers en de maatschappij. De Sustainable Development Goals (SDG’s) zijn hierbij het kompas richting een duurzame en inclusieve wereld in 2030. Het is van belang om als bedrijf te bouwen aan een sterk, eigentijds merk dat midden in de maatschappij staat. Je wilt immers als bedrijf toekomstbestendig zijn!
Duurzame bedrijfsvoering: een Whitepaper voor Bedrijven
In deze Whitepaper legt SUB | Sustainable Boost uit hoe de totaaloplossing werkt. Met andere woorden, hoe kunnen bedrijven duurzaam (betekenisvol) ondernemen inbedden in de organisatiestrategie en merkpositionering?
- Betekenisvol ondernemen maakt toekomstbestendig
- Aandacht voor duurzaamheid
- Jouw vliegwiel naar een duurzame bedrijfsvoering
- Verzilveren van duurzaamheidsambities en -prestaties
- De kracht van een sterk, inspirerend merk
- Maatschappelijk rendement
- De voordelen van SUB op een rij
- Klaar voor een samenwerking op maat
- SUB | Sustainable Boost
- Hoe het allemaal begon