Duurzame bedrijfsvoering: een Whitepaper voor Bedrijven

Heeft jouw bedrijf de SDG’s al ingebed? Aandacht voor duurzaamheid zit bij Nederlanders in de lift. Dit maakt consumenten en werknemers kritischer. Bedrijven zijn genoodzaakt om duurzaam (betekenisvol) te ondernemen, omdat ze daarmee verbonden zijn met klanten, medewerkers en de maatschappij. De Sustainable Development Goals (SDG’s) zijn hierbij het kompas richting een duurzame en inclusieve wereld in 2030. Het is van belang om als bedrijf te bouwen aan een sterk, eigentijds merk dat midden in de maatschappij staat. Je wilt immers als bedrijf toekomstbestendig zijn!

Duurzame bedrijfsvoering: een Whitepaper voor Bedrijven

In deze Whitepaper legt SUB | Sustainable Boost uit hoe de totaaloplossing werkt. Met andere woorden, hoe kunnen bedrijven duurzaam (betekenisvol) ondernemen inbedden in de organisatiestrategie en merkpositionering?

  • Betekenisvol ondernemen maakt toekomstbestendig
  • Aandacht voor duurzaamheid
  • Jouw vliegwiel naar een duurzame bedrijfsvoering
  • Verzilveren van duurzaamheidsambities en -prestaties
  • De kracht van een sterk, inspirerend merk
  • Maatschappelijk rendement
  • De voordelen van SUB op een rij
  • Klaar voor een samenwerking op maat
  • SUB | Sustainable Boost
  • Hoe het allemaal begon

Onze whitepaper vind je hier.

Deel dit artikel

Lees meer blogs

27-01-2020

Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2020: waar liggen kansen voor jouw organisatie?

Op 29, 30 & 31 januari in de Jaarbeurs Utrecht...
11-02-2022

Racktime streeft naar een CO2-neutrale onderneming

Racktime Benelux heeft maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel...
14-06-2022

Volbrengen we de SDG’s voor 2030?

Samen met 192 andere VN-lidstaten heeft Nederland afgesproken de Sustainable...

Kunnen we je helpen?

Neem telefonisch contact met ons op 085-060 9202 of stuur ons een e-mail. Dan bespreken we meteen alle opties die we voor je hebben.

Super dat je ons hebt gevonden!

We houden je graag op de hoogte van alle duurzame ontwikkelingen. Wil jij dat ook?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en je ontvangt elke maand het laatste nieuws, interviews, tips en meer in je mailbox.