Duurzame bedrijfsvoering: een Whitepaper voor Bedrijven

Heeft jouw bedrijf de SDG’s al ingebed? Aandacht voor duurzaamheid zit bij Nederlanders in de lift. Dit maakt consumenten en werknemers kritischer. Bedrijven zijn genoodzaakt om duurzaam (betekenisvol) te ondernemen, omdat ze daarmee verbonden zijn met klanten, medewerkers en de maatschappij. De Sustainable Development Goals (SDG’s) zijn hierbij het kompas richting een duurzame en inclusieve wereld in 2030. Het is van belang om als bedrijf te bouwen aan een sterk, eigentijds merk dat midden in de maatschappij staat. Je wilt immers als bedrijf toekomstbestendig zijn!

Duurzame bedrijfsvoering: een Whitepaper voor Bedrijven

In deze Whitepaper legt SUB | Sustainable Boost uit hoe de totaaloplossing werkt. Met andere woorden, hoe kunnen bedrijven duurzaam (betekenisvol) ondernemen inbedden in de organisatiestrategie en merkpositionering?

  • Betekenisvol ondernemen maakt toekomstbestendig
  • Aandacht voor duurzaamheid
  • Jouw vliegwiel naar een duurzame bedrijfsvoering
  • Verzilveren van duurzaamheidsambities en -prestaties
  • De kracht van een sterk, inspirerend merk
  • Maatschappelijk rendement
  • De voordelen van SUB op een rij
  • Klaar voor een samenwerking op maat
  • SUB | Sustainable Boost
  • Hoe het allemaal begon

Onze whitepaper vind je hier.

Deel dit artikel

Lees meer blogs

03-12-2020

Principe 4: Maak een 0-meting met een Sustainable Footprint

Het maken van een nulmeting is één van de 9...
28-01-2022

Hogeschool Windesheim adopteert 4 SDG’s

Hogeschool Windesheim heeft als doelstelling een duurzame bedrijfsvoering en een...
25-09-2023

Hoe Erick met Plan Arthur alle woningen aardgasvrij wil maken

Samen met onze SUB-Boosters ontketenen we een duurzaamheidsrevolutie binnen organisaties...

Kunnen we je helpen?

Neem telefonisch contact met ons op 085-060 9202 of stuur ons een e-mail. Dan bespreken we meteen alle opties die we voor je hebben.

Super dat je ons hebt gevonden!

We houden je graag op de hoogte van alle duurzame ontwikkelingen. Wil jij dat ook?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en je ontvangt elke maand het laatste nieuws, interviews, tips en meer in je mailbox.