Werksjabloon en tips waardecreatie

Sjabloon Waardecreatiemodel

Een sterke duurzaamheid/ESG-strategie komt pas echt tot leven wanneer deze wordt vertaald naar een helder en alomvattend Waardecreatiemodel. Dit model brengt zowel de input & output in kapitalen van jouw organisatie in kaart en laat zien welke impact je maakt, vertaald naar specifieke Focus SDG’s die jouw organisatie vooruithelpen.

Waardecreatie, onderdeel van je ESG-brandingstrategie

Waardecreatie is een onderdeel van de CSRD, ook wordt dit door niet plichtige organisaties steeds vaker gebruikt als format in externe communicatie over duurzaamheid. Een visuele praatplaat die veel waardevolle informatie samenvoegt tot een sterke duurzaamheidskoers.

In dit werksjabloon helpen we je op weg om in vier stappen een waardecreatiemodel op te stellen. Dit sjabloon is een onderdeel van het CSRD 6 stappenplan in het SUB platform, dé tool die organisaties op eigen kracht laat samenwerken naar CSRD-compliance!

*Net zoals onze andere whitepapers en kennisdocumenten mag dit bestand niet zonder toestemming van SUB voor eigen publicatie of verdere verspreiding gebruikt worden.

ESG Branding-strategie SUB

Kunnen we je helpen?

Neem telefonisch contact met ons op 085-060 9202 of stuur ons een e-mail. Dan bespreken we meteen alle opties die we voor je hebben.

Super dat je ons hebt gevonden!

We houden je graag op de hoogte van alle duurzame ontwikkelingen. Wil jij dat ook?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en je ontvangt elke maand het laatste nieuws, interviews, tips en meer in je mailbox.

Je bent er bijna!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.